Käka

Nu ska jag på stan med O och käka lite. Det kommer sitta fint det=) Jag har inte nån matlust alls och får knappt i mej nåt. Vi får väl se vad det blir att äta. Ska passa på och betala lite räkningar innan jag drar iväg.
Kanske man kan hitta nå fint på stan om man har lite pengar till överst. Måste komma ihåg att jag ska köpa böcker och färga håret på onsdag. Köpa kuvert och sånt å skicka in te CSN och Svenska Spel. Gud. Jag måste köpa mej en liten sån där kalender så jag vet vad jag har att göra. Jag har så dåligt minne. Älsklingen har kommit hem nu. Och han har redan snott badkaret!

Kommentarer
Postat av: Elina.

Okej, men det lät skönt att du är liiiite piggare iaf :) Alltid en början. Hur känns de o börjat skolan då? Våran te-kväll, ja jag kan nästan vilken kväll som helst. Jag ser iaf framemot den, mys o dricka te och surra ;D Natti sötnos, kram!

2008-08-26 @ 01:52:58
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jo jag vet att man kan ge det, men jag får inte göra det ännu, han är fortfarande för liten. Men snart! :) Skulle du till Luleå nånting på Torsdag? :)

2008-08-26 @ 07:17:31
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Elina.

Attans då, men ska han inte bort nån mer kväll/natt då? :) Jag förstår de, och hjärngympa får man aldrig för mycket av. Då har du lite semester kvar med andra ord ;D

2008-08-26 @ 12:18:15
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0