Horny

Shit asså. Sitter här framför TVn och zappar lite.Vad får jag se. Det bästa avsnittet i historien av alla jävla serier. Gossip Girl, det avsnittet där Blair strippar och hånglar med Chuck  i limousinen. Asså limmoscenen är ju bara för jävla HET.
Man blir ju nästan lite till sig hehe. Nä fan, det där måste vara den bästa kyssen ever. Sen att Chuck Bass bara är en helt oemotståndlig liten fjant gör ju inte saken bättre. Den killen passar i rosa och han vet vad han sysslar med. I can tell

BTW så mår jag asdåligt idag, får inte i mej nå mat och jag e seg som bara den. Hundarna får ta det lugnt och gå mindre promenader idag, för jag orkar bara inte. Ikväll ska jag gå en lite längre sväng med Jack iaf. Har lev på mackor idag och ska snart äta en macka till:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0