FÖÖÖÖÖCK

Är fortfarande sjuk. Hostar as hell. Måste fixa det häär nu!! Jag ska ju på realesefest i morgon!
Näsan är lika fylld med klet som ett helt jävla DAGIS! Jág undrar hur ofta jag kommer att vara sjuk sen då jag jobbar på dagis? I morgon ska jag hitta en frissa som har tid att klippa lugg på mej. Det ska bli spännande. Får kirra en bild så ni får se oxå.

Hundarnas vagn ska kirras klart nästa vecka. Ska bli fett nice! Jag längtar efter att träna med Alice. Men hon har ju sina små påhittade bebisar igen och  hennes tuttar e gigantiska, det ser läskligt ut, ser ut som liksom, vanliga boobs! Skum hund vi har köpt oss. Hon får ta pspruta nästa gång, vill inte se hennes stora tuttar. Jag får komplex.

Kommentarer
Postat av: Titti

Heeej Sweetipie! Usch vad det är jobbigt å va sjuk förstår dig verkligen! Gör som jag gjort ikväll=) Jag tog ett långt varmt bad med musik och tända ljus det var jätteskönt samtidigt som jag låg där hade jag ansiktsmask och hårinpackning=) Hihi hoppas du klipper lugg det skulle bli skitsnyggt tror jag, verkligen!

Nu ska jag måla naglarna så ses vi imorgon gumman och JAG SAKNAR DIG OCKSÅ!!!!

Pussar å kramar! Krya på dig:)

2008-08-14 @ 22:04:38
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0