Farmenavslutning

Ikväll är det avslutning på farmen. Alla ska dit, ja alla... jag är varken sugen eller upplagd för fest ikväll, men jag tror nog att jag sliter på mej festblåsan i alla fall och drar iväg på fest. Farmen eller inte, det får jag se. Mår jag som jag mår nu så blir det en tidig kväll. Den som lever får se. Älsklingen ska iaf iväg på nån fest med Drosan och ja dom känner ingen på festen så vi får väl se vad dom hittar på. Själv ska jag till Titti och dricka lite vin och festa med lite nytt folk. Det ska bli kul:) Men jag tror att jag börjar själv här hemma och drar dit med anna sen efter tio.

Igår var det lugnt, fixade naglarna och ögonbrynen. Badade fotbad och mös på. Det var väldigt skönt med en sån lugn kväll måste jag säga. Sen är det skönt att slippa fixa allt det nu då jag ska sminka mej osv. Ikväll blir det nog en clean look, inte så mkt smink, inga färgade naglar, den lilla svarta och ett par söta svarta pumps. Svart och guld blir det ikväll, jag tror det kommer att passa sig rätt så snyggt. Jag försöker att hitta min guldväska, men den är fan borta! Det vore tragiskt om den försvann, kanske mamma har den? I hope so.

Nu ska jag ta och lägga mej och vila en stund, magen är inte alls bra, gör ont och mår illa. Så jag behöver vila lite.
Jag älskar min nya dator, ligga i sängen och blogga, thats lovely!

Kommentarer
Postat av: Solan

Tjena Liza

Snygg blogg du har men vad kan man annat vänta av en sån pärla som du, en riktig vän är du också.

Hoppas du får urkul på farmen o tänk att det finns bara en sån underbar tjej som du

2008-08-09 @ 19:16:07
URL: http://solblom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, hade du roligt igår då? :)

2008-08-10 @ 13:08:38
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, jaaa.. Hade jag mått bra så hade jag självklart stannat! ;)

2008-08-10 @ 22:18:15
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okey, vad har du för dig då? :)

2008-08-11 @ 00:22:14
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0