De här me litteratur

Nu har jag suttit som en galen höna och sökt litteratur, mailbombat några människor i hopp om att få köpa deras sönderpluggade böcker. Gud jag hoppas att jag får köpa allihopa. Det skulle göra att jag kände mej mindre stressad just nu. Det e mycke böcker, mycke pengar som går åt. Men nu då jag har den riktiga listan så ska jag ringa Malin igen och se om hon har några böcker till mej:) Jag har redan fått låna två st. så jag hoppas hon har kvar ett gäng till mig. Måste komma ihåg att ringa henne i morgon efter det att jag har varit och solat.

Varför ska det bli såhär? VARFÖR? Det e det enda jag frågar. Jag är kanske inte arg, kanske mest besviken och fundersam? Var hamnar jag? Var är jag med i spelet?

E: det e inte dej det handlar om, så du vet. Skriver det för jag vill inte ha nå missförstånd.

Nu ska jag försöka sova. Vända dygnet tillbaka till tidig morgon och kväll. Inte natt och dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0