Bilbingo och shopping

Det blev en väldigt snabb shopping i Luleå idag. Åkte in, käkade en macka på Sub. Sökte skor. Provade skor. Köpte skor. Köpte en tröjja på Gina. Sen hem. Väl hemma... ut med hundarna. Iväg på Bilbingo. JAG VAR 2 NR IFRÅN 20 000:- SVINLÄNGE! Jag trodde jag skulle dö, jag tror dom hann ropa nästan åtta nummer... men inte 27 eller 46. Nej då. 28... och 26... och andra CPnummer. Fan. Mitt hjärta stannade en stund.

Nu har jag iaf 5 böcker som jag behöver:) det känns super!

Nu ska jag se om Erica ska med och äta eller om jag ska gå ensam. Min mage kurrar som bara den, undrade varför jag var hungrig och kom sen på att jag fan bara käkat en macka idag. DUMT.

Förlåt sötLisa att jag inte hörde av mej. Det var stressigt idag. Men nästa vecka ska jag mest troligt göra stan i Luleå. Torsdag. Så då kanske vi kan mötas upp?=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaaa, det är då fan på tiden nu! :) Jag har lyckats träffa Therese i Luleå både i Onsdags och igår, ganska häftigt! :)

2008-08-23 @ 22:52:00
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0