Tisdag

Jaha jag fick inte regn särskillt länge minsann:( Jag älskar regnet. Det är så friskt och härligt! Sen så kan man vara inne och mysa och städa. Men nej nej, nu kom solen. Ajja jag ska inte klaga.

Skulle te tränaren N idag, men dum som jag var så snöt jag mej i morse och då forsade det näsblod. PINSAMT. Fick ringa och avboka. Varför det känns pinsamt e för att nu fick jag boka en ny tid för 3e gången. Ajja, han förstår nog att man inte vill träna efter en flod med näsblod. Den kan ju faktiskt komma tillbaka.

På fredag bär det av till frissan E och färga håret. Jag lyssnade på dom råd jag fick och nu känns det inte lika hemskt längre. Det blir nästan blont. Jag vill ha samma färg som min jycke, Jack:) Tror det blir fint. Dock kanske jag inte får EXAKT den färg jag vill ha första gången, beror på hur mottagligt mitt hår är. Men jag känner mej peppad och blir säkert nöjd.

Nu ska jag krypa ner med mina jyckar i sängen och se lite film. Kanske jag slänger i mej lite frulle oxå.

Mammas lilla hjärta

image194

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej :-) här är det fint!! Vi fick också regn imorse men nu tror jag det har upphört för solen ser ut att vilja komma fram. Ska gå ut med hundarna om ett tag.
Det ska bli kul med agilitykurs :-) Tarro älskar ju olika hinder och att hoppa och springa osv. Han kommer nog att tycka det är jätteskoj! :-)

Hoppas du får en bra dag! Kram

2008-04-29 @ 11:46:31
Postat av: Ingela

Glömde ju fråga om du ska på vovveträffen lördag den 10/5 i Boden?? :-)

2008-04-29 @ 11:47:31
Postat av: Titti

Oooh det kommer nog bli jättefint i håret! =) Men du kommer på jobbet idag va?! *puss*

2008-04-29 @ 13:12:42
URL: http://onegrrl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0