*suck* S A N D

Då har man varit ute med jyckarna och gått en prommis. Inge sol idag men vädret var ändå härligt att vara ute i. Hundarna har jag badat, dom drar in så jäävulst mycke sand! Hundarna e nöjda i alla fall. En lång prommis blev det och jack fick ha sin bärväska på.

Nu väntar matlagning och städ innan jag ska gå till jobbet. Jippey! NOT. Jag e så less på att jobba, längtar så enormt efter att få plugga. Känns verkligen bra det här nu=)

Dags att laga some käk och städa lite. Jag e inte bara less på att jobba, jag e sjukt less på att städa oxå.

Snart ser det ut såhär i våran lägenhet                 Thumbnail

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAG VET! Jag har en jävla sandlåda här hemma. Tänkte ta mig en storstädning nu snart, måste bara varva ner först :)

2008-04-23 @ 14:44:56
URL: http://pluppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0