Söndag

Hejå hå. Söndag idag. Jag hatar verkligen söndagar. Är seg som fan idag.
Igår var jag hos Titti och käkade gomiddag som hon och jag hade lagat. MUMMA. Vi drack vin, fixade oss och sjöng lite Singstar. Sen gick vi ut. Det var svinkul. Orkar inte blogga så mkt idag eftersom att både mage och huvud inte hänger ihop riktigt. Kul att sitta bakis på jobbet. YEY! FUCK! Är så less, men snart e jag ju ledig och då ska jag dona på i lägenheten. Sätt upp en spegel oc hhyllor i badrummet, det blir så fiint! Badrumsskåpet som jag köpte på IKEA ska mamma och pappa få eftersom att det var för stort för vårat lilla badrum.

Köpte hårfärg för att färga håret, men mamma tycker att jag ser förjävlig ut i håret så hon skickar mej till frissan och betalar kalaset. Jag säger inte nej.

Nån av dom här färgerna blir det=)


image192

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ska du bli blondin?! :)

2008-04-27 @ 16:01:23
URL: http://pluppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0