Söndag

Igår var jag hos Titti och drack några öl, surrade och myste på. Vi såg lite film, men det blev mest prat. Fick smaka hennes übergoda smörgåstårta, den var RIKTIGT NICE! Creds till Titti! Det var riktigt kul för vi pratade på och det flöt på så himla bra. Tycker det känns kul med en ny bekantskap. Jag trivs väldigt bra med livet just nu, med vänner och träning och allt som livet ger mig. Självklart är det så att jag gärna hade sett vissa förändringar. Jag saknar My så det gör ont! Jag vet att hon skulle tycka om mina vänner som jag har just nu och passa in bra. Men hon är lycklig där hon är och det händer en massa saker i hennes liv. Jag önskar bara att jag fick ta del av allt som händer, åtminstone av en liten bit. Erica och jag surrar hund och livet. Erica betyder oxå väldigt mycket för mig. Hon är en vän som finns för mig i vått och torrt. Även om vi bråkar som FAN ibland så reder vi ut det tillsammans.
Som sagt, det finns vissa saker jag vill förändra, söker efter ett plåster... Men jag får ta dagarna som dom kommer. Livet har olika kapitel och det känns som att jag börjat på ett nytt. Har sökt till högskola, har börjat träna och allt flyter på så bra. Ibland känner jag en stor ilska och besvikelse, men jag har valt att inte låta det trycka ner mej.Jag ska sluta elta, jag ska vara stark.

Tack alla goingar som gör min vardag så ljus. Jag har er att tacka för mitt leende på läpparna. Ni är guld värda, även om ni är långt borta, nära eller nya.



Kommentarer
Postat av: Titti

Tack sweetie :D Blev ju otroligt nöjd över tårtan så ;) Jag känner just nu att jag är inne i en trött period^^ Jag är jätte trött å vill bara slöa å äta! Jätte hemskt! =S
Men de du sa om att vi kör stenhårt sedan har vi en ätardag lät mycket bra =D ska försöka att spurta med träning och med bra kost nu så att man kan må bra av e finare kropp mot sommaren då mann vill visa den!
*kram*

2008-04-13 @ 19:52:44
URL: http://onegrrl.blogg.se
Postat av: Lisa

Söt skalle! :) Saknar dig också! Måste hitta på nånting här framöver när vi får kosing, eller vad säger du? :)

2008-04-13 @ 20:16:33
URL: http://pluppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0