Måndag

Härliga måndag är här. Ja måndagar för mig är helt OK. Kanske inte härliga, men helt OK. Vaknade efter 10 i morse och såg att det var fint väder. Klev upp, surrade med Erica och gav mig iväg på en 30 minuters promenad med hundarna. Dom skötte sig så fint. Det var härligt att vara ute. Men jag kände att nån längre prommis blir det inte, för magen kurrade så förskräckligt. Väl hemma så fick jyckarna bada av sig all smuts. Dammsuger varje dag just nu, annars skulle vi kunna bjuda in folk på en strandfest.

Nu har man käkat frulle och funderar på vad som ska ske här näst. Städa blir det inte idag. Jag får ta det i morgon eller på onsdag. För i morgon är det som vanligt träning som gäller.

Jag har börjat ett nytt liv. Nu har jag bestämt mig för att se sjukt bra ut i bikini. Sambon ska köpa mig en bikini från Panos:) Han e så söt min lilla sambo. Nu är det nyttiga linjen som gäller och så ska jag röra på mej så mycket jag bara kan. 30 min morgon & kväll med hundarna, självklart får dom motion nu, men det är av min fina sambo. Men nu ska jag köra stenhårt. Sen träna tisdagar och fredagar som vanligt. Ska ge mej ut och träna Alice i morgon efter gymmet tänkte jag. Ska höra om erica ska med me Frejsing. Köra lite WP-träning sådär en tisdag.

Som vanligt är mina blogginlägg världens tråkigaste. Att jag ens har nån som läser min blogg är ju lite skumt.
Inga sminktips, inga dagens outfits. Tråkig blogg kanske... men det kanske förändras när sommaren är här.

Bikini från Panos... Kan inte välja vilken jag vill ha.... Hjälp mig? Jag är mest förtjust i bikini nr 1 & 4.
1 & 2 kostar 800:- och 3 & 4 kostar 600:-  Kostanden skiter jag i för det är min kära sambo som får betala kalaset. Varför? För att hans kära hund Alice har tuggat upp 3 bikinis för mig.
Rösta vilken bikini ni tycker att jag ska ha:)

image186





Kommentarer
Postat av: Erica

4. helt klart!!

2008-04-21 @ 13:33:52
Postat av: Lisa

Ja, 4an är het!

2008-04-21 @ 14:14:42
URL: http://lajsaminelli.blogg.se
Postat av: solveig blomqvist

Snacka om en tjej som bestämmt sig. Ja alla bikinisarna är ju läckra men jag röstar på nr 1 det är ju alltid nr one som gäller eller hur. Hoppas bara att inte Simon får kedja fast dig när du ska ta på dig den, fniss

2008-04-21 @ 14:41:45
URL: http://solblom.blogg.se
Postat av: Lisa

Kanske ska be Simon köpa båda två då kanske haha:D

2008-04-21 @ 14:47:22
URL: http://lajsaminelli.blogg.se
Postat av: Titti

Röstar på 3an :P

2008-04-21 @ 15:12:36
URL: http://onegrrl.blogg.se
Postat av: Bloggägaren:)

Men Titti, nu blev dt svårare!

2008-04-21 @ 15:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0