LEDIGHET!

Om 5,5 timmar så blir jag LEDIG! Ska bli underbart! Är ledig onsdag, torsdag, fredag & lördag! YEY!
I morgon blir det gymmet och att dona på hemma i lägenheten. Sen är det nog att vara ute med hundarna och träna. Ska nog köra lite tråkig lydnad med Jack och sen får Alice dra lite däck. Jag ser fram emot ledigheten, men vem gör inte det. Bäst av allt är att det ska vara en stor SOL, +20 grader är det beräknat. Funderar på att blanda mig en god drink i solen och bara sitta och mysa. Vem är med mej?

Pratade med mamma idag och hon har satt in cash på mitt konto. Frissan på fredag som sagt. Sen nästa fredag ska jag och mamma dra till Luleå och shoppa loss. Väldigt nice. Snygg i håret, nya snygga kläder & kroppen blir snyggare. E inte direkt supernöjd som den är nu, men det går åt helt rätt håll iaf.

Nu längtar jag efter sommar med drinkar, öl, cigg, sol & bad. Självklart även WP. Jag längtar även efter en sommarkväll med en massa regn, sitta inne och bara mysa och se en film med älsklingen, gud vad jag älskar honom! Det här är min sommar, jag känner det.

Pratade även med D idag och det e en massa roliga förändringar på G inom WP:n. Självklart blir det en massa Xtra arbete men det e bara roligt. Det här blir nice! Blev även überpepp på att tävla Alice. Drar hon 300 kg så slår hon Plexi i P4P. Hehe det skulle sitta som smort! Nu är det bara vänta på selen & hoppas att den blir färdig snarast! Det ska tränas nu, självklart varsamt, men jag e bara sååå sugen! Siktet inställt på höstens tävlingar och då ska vi fasen ta 300 kg. Självklart e jag nöjd även om hon bara skulle dra 1 kg. Men nu kände jag mej som sagt väldigt pepp.  Hon e så duktig våran lilla kicka. Jack får vara farbror och bara mysa på med mej, det e vi nöjda med så länge han e frisk!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Det är middag iaf, förmodligen på Ming men vet inte säkert än. Sen vet jag inte om det blir nåt mer än middag och prat
:-) Anmäl dig till Texa på vovve om du ska komma. Det är kring 10 pers än så länge :-)

2008-04-29 @ 17:24:24
URL: http://www.b99.org/~silverpilarna/ingela
Postat av: Titti

Joo och ja känner att min hals är inte med mig just nu :( usch har ingen energi alls! BLÄÄÄ! I morgon ska jag sola hela dagen! *pöss*

2008-04-29 @ 18:14:56
URL: http://onegrrl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0