Heljen som varit

Fredag: Var iväg och tränade med Titti. Körde på ordentligt tycker jag. Då jag väl kommer dit så kan jag hålla på hur länge som helst. Det är riktigt skönt att träna och särskilt då jag har så trevligt sällskap av Titti:) Efter träningen vandrade jag hemmåt och väl hemma så var det bara att dressa om och tillsammans med sambon gå en promenad med Jack. Vi myste på i solen och strosade genom stan. Var ute 40 minuter. Sen så var det hem och byta hund och bege sig ut å WPträning med Alice. Hon drog ett däck på 5-7 kg och var så sjukt duktig.  Jag tror at tdet kan bli riktigt bra med henne. Hon drar jätte fint, med bra teknik och ett däck verkade inte vara några problem för henne minsann:) Ska träna lite med henne i morgon, måndag. På kvällen hade Simon lagat god mat så vi njöt av den och drack några glas vin. Sen ringde jag Erica och vi gick upp till stan där jag köpte en snarrapåse. En LITEN sådan. Väl hemma såg jag Så Ska Det Låta och åt mitt godis. Simon fixade en film, me njag hann somna innan den ens började. Jag var helt slutkörd med andra ord.  Fick även ett sms som gjorde mig otroligt glad. Det var från en person som jag alltid tyckt om, men som jag tyvärr bara glidit ifrån mest pga mig själv. Tänk att ett sånt sms kunde göra mej så glad. Det gav mig nya krafter.

Lördag: En seg dag. Vi myste på mest och drog en sväng till Simons pappa. Fikade och surrade med hans kära platsmamma:) Hon är helt underbar. Ja gtrivs verkligen där. Efter det var vi ute med hundarna en sväng och sen åkte vi hem för att göra oss lite fina. Åkte till mamma och pappa för att öta middag. Mysigt och gott. Har med mej en matlåda idag på jobbet med GILasagne. Den e sjukt god! Fick två goda recept av mamma oxå.
Vi mös på mest och kikade tv och kände lugnet. Sen åkte jag och Simon hem, såg en grym film och sen var det dags att sova.

Söndag: Nu sitter jag på jobbet och sliter. Är så jävla seg och vill bara hem.

Ingen superkul läsning idag direkt, men min helj har varit mindre händelserik, har bara gjort en massa vettigt.

Solen är här iaf. och det känns helt underbart! Vill hänga med kompisar och mysa på mest!



Kommentarer
Postat av: Erica

haha, skrev kanske lite fel.
I soffan framför tv juh :D

2008-04-20 @ 19:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0