50 minuter

50 minuter kvar till friheten! Fy fan så jävla skönt att vara ledig! I morgon ska jag sova ut! Jag funderar på att skita i träningen denna vecka, skulle vara så skönt att bara slappa nu. Men jag kanske drar och tränar iaf ändå. Kan nog inte motstå att svettas lite.

Just nu e jag sjukt trött och seg. Men då jag kommer hem så ska jag städa hela jävla lägenheten så den e skinande ren nu då jag ska vara ledig! Simon får ta hand om jyckarna ikväll då jag snabbt som en virvelvind ska städa. I morgon funderar jag på att höra med min käre far om vi kanske ska ta och måla lite lister som vi kan hänga upp i badrummet. Så kan dom få badrumsskåpet och spegeln.

Vad gör ni på Valborgs? Själv vet jag att jag ska nån stans med min kära sambo, men jag vet inte riktigt var. Funderar på att ta och göra en slush ikväll. Blir lagomt somrigt att dricka det i morgon. Dock kan det vara farligt farligt- det får mej att tänka på Härligt härligt men farligt farligt....

Nu ska jag ta och chilla vidare och ringa några samtal innan den här helvetesdagen tar slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0