Städat som en tok idag

Ja fy fan. Jisses vad jag har städat idag. Tar en paus nu och surrar med lite trevligt folk på MSN. Jag har bara golven kvar och liiite dammtorkning, men jag orkar fan inte. Jag ska laga mat oxå, men jag vet inte vad. Nån som har nå bra tips? Jag vill äta nåt gott och jag kan säga att jag e SÅÅ nära att gå över gatan och köpa mej en hambrugare, men jag ska inte.

Köpte en DVD på Statoil för nån dag sedan, Bangkok Hilton. Den e ju grymt bra. Men vad händer, den funkar inte på en massa ställen, för det är en stor jävla repa på skivan! och det var den sista dom hade! SUGIT!! Ajja jag ska se om det går att se den på DVD:n istället, jag såg den på datorn igår och den kanske bara e känslig. OK, jag vet, ÖNSKETÄNKANDE.

Nu ska jag skura och dammsuga och sen ska jag hjälpa en polare med ett STORT PROBLEM. Haha

image41



Have fun people, its friday!

Lajsa Minelli 2007-09-07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0