Personalfest

Jaha.. nu har man vart på sin första KickOff. Mest full av alla. Pinsamt som fan. Men jag hade bara varit glad och trevlig. Men det e fortfarande lite pinsamt då man var full bland chefer och coacher. Ajja det kan även hända den bästa eller hur? Jag har nog aldrig haft så roligt på länge iaf. det är en sak som är säker haha. IdaMary har en hel del festliga bilder som jag kan lägga upp här i ett senare skede haha. OM jag törs!

SPP är här idag på jobbet och hälsar på! Jätte roligt! Dom är helt underbart trevliga. Vi har även fått en pocketcheck så nu har jag beställt en ny pocketbok! Det kom verkligen i rätt tillfälle. Har nyss läst ut min "nya" bok av Marian Keyes. Så det ska bli roligt att läsa något nytt nu. Betsällde På andra sidan Venus, vilket verkar vara en jätte bra bok. Ska bli spännande. Kommer att bli en triologi på boken så det ska bli skojj att läsa. Det är ju en ny författare oxå.

Så här står det om boken:

Följ med på en svindlande jakt efter makt och kärlek i mediabranschens glamourösa korridorer!

Maria Bergman har ett prestigefullt jobb som nybliven redaktionschef på en av det kända förlaget Venus tidingar. Hennes chef är den orädda affärskvinnan Susannah Poirée Carlson, mäktig medialegend och manslukerska. Hon är dessutom Marias tidigare mentor. Men så plötsligt händer något. I takt med Marias framgångar i både karriären och kärlekslivet, blir hon ett allt större hot mot Susannah. När Maria inser att Susannah har blivit hennes värsta fiende är det kanske redan för sent...

Maria och en annan illa behandlad kollega börjar nysta i Susannahs bakgrund och upptäcker att hon inte har riktigt rent mjöl i påsen... Är detta vad Maria behöver för att hämnas?

På andra sidan Venus är en underhållningsroman om karriär, kärlek och om att vara kvinnlig chef. Den är Elisabeth Anderssons debutroman och första delen i en planerad trilogi om de tre väninnorna och cheferna Maria, Sofie och Katarina.


image52

Kommentarer
Postat av: Sara

tyvärr måste jag meddela att jag har den boken, och den är inte alls särskilt bra :/ jätte dåligt skriven!

2007-09-25 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0