Ni fattas mig

Jag tänker på er ofta. Skriver några kassa dikter om min sorg och saknaden av er.

Älskade kusse 
Det var alltid du och jag
Du var min tvillingsjäl
En dag vacker sommardag fick vi ett besked
Vi levde livet

Men vi båda visste att det skulle ta slut
Sjukdommen åt sakta upp din kropp
Du kämpade tappert som en riddare
Men din rustning slutade att glänsa
Din kropp fanns kvar men själen vandrade vidare
Du var borta för alltid

Och jag grät
Jag gör det fortfarande och mina tårar tar aldrig slut
Du fattas mig min älskade Pirre


 Älskade Stella

Så liten och ensam i världen

Men ändå så otroligt stark

Utåt var du alltid glad

Men jag vet att på insidan var det kaos

Du klarade inte bördan mer

Orkade inte med förnedringen

Nu slipper du misshandeln

Det här var den enda vägen

Du såg din räddning

Du behöver inte gråta längre

Jag saknar ditt skratt men hör det inte

För du är inte här

Du har blivit fri

En underbar ängel



           


Kommentarer
Postat av: A

Shirly Clamp - Jag Fick Låna En Ängel ...... lyssna på den....

2007-10-18 @ 20:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0