Jag skrattar åt andra människor

I morgon börjar IDOL! Längtar efter att få se Kishti Tomita med sitt eldiga hår i rutan. Det är en underbar kvinna med en massa pondus. Bäst av allt är ändå att man slipper slebbiga Clabbe. Så fort en söt tjej börjat skråla ler han med sina fejktänder och hans ögon blir sådär äcklit glansiga och ja jag kan inte påstå att dom tindrar snarare fluktar på nåt sätt. Jag hoppas att Clabbe inser att hans tid som stjärna är ÖVER för länge länge sedan. Daniel Breitholtz och Peter Swartling, där har vi två karlar utan hår som trots detta lyckas få sig en hel del ligg. Vem utav dom som har producerat en p-rulle har jag inte såå bra koll på men minns jag rätt så tror jag att det var Swartling. Det är en rulle jag skulle vilja se, dock av ren nyfikenhet, inte direkt i utbildningssyfte eller av ren sexuell njutning. Jag e nöjd med Idol juryn.

Hur jag ställer mig till deras uttalanden och påhopp av diverse värdelösa människor som väljer att kalla sig musikaliska, har jag inte riktigt kommit underfund med än. Med tanke på att unga människor ser programmet så kan jag tycka att det är en skandal, att vuxna människor sitter och kläcker ur sig barnsliga kommentarer om andra personers utseende och personlighet. Men ser jag till mig själv så ser jag det hela som ett nöje. Ja jag erkänner att jag mår gott av att skratta åt folks olycka och jag skrattar åt personer som sjunger dåligt och ser roliga ut. Dessa personer har ingen som helst självinsikt och att deras idiotiska föräldrar säger " lilla älskling, du sjunger helt underbart, du bör söka till Idol" är ett vansinne. Jag sjunger medelmåtta därav har ingen i min familj eller umgängeskrets bett mig söka till idol/förnerdingstv. Vilket jag är väldigt glad över, jag älskar min röst, absolut, då jag sitter ensam hemma vid datorn eller ligger i badkaret och sjunger så är min röst en gudagåva.

image37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0