Händelserik helj

Har varit småsjuk och hängig så jag har inte jobbat igår. Men igårkväll kände jag mej bättre och åkte förbi Sara för att festa loss lite. Eller ja jag var hyfsat nykter för jag kände mej inte helt kry. Så efter att ha festat lite så gick jag och Johanna hem. Sen gick vi på Rönnkan och käkade. Det var rätt så kul faktiskt=) Sen gick vi hem för att sova.
Simon har varit i mårdsel och jagat så jag har fått sova själv i natt, vilket resulterar i att jag vaknar hela tiden. Och sen blir det inte bättre av att jag e snuvig och täppt i näsan. Att vara täppt i näsan gör ju att man måste andas genom munnen  och det i sej resulterar i att man blir äckligt torr i munnen och måste dricka hela tiden. Huvudvärken vill inte släppa heller. Blir så jävla less på att gå med huvudvärk hela tiden! Less less less.

Jag tränade lydnad med Jack igår och det gick jätte bra. Han e verkligen på G nu! Ska träna lite ikväll oxå. Jack är helt underbar. Han e så glad numera och mysig! Han har slutat jucka på Alice nu. Så han är jätte duktig. Alice dock, hon bjuder ju ut sig rejält så nu är det henne vi får hålla strikt koll på istället. Jag trivs verkligen med mitt liv nu. Jack och Alice kommer så bra över ens. Och dom verkar komma närmare och närmare varandra för var dag som går. Känns verkligen toppen! Simon ska börja spårkurs med Alice nu. Så vi har köpt lite grejjer till henne, en spårsele och en ny spårlina. Jack ska få nytt han med, men det får bli senare. Just nu duger hans gamla sele och spårlina har vi redan. Men jag vill ha nytt. Ska se om det blir att spåra nåhon dag nästa vecka, innan jag åker till Skellefteå.

Var ju i Luleå och shoppade. Hittade inte så mkt. dock gjorde jag ett klipp! Köpte schampo och balsam från BED HEAD för bara 299:-! Snacka om att jag e nöjd! En flaska brukar gå på 250-275:-! Men det bästa i fredags var ändå, PITEÅ HAVSBAD! Har inte haft så roligt på länge. Snacka om att vi badade och hade kul! Åbyälven var ju en HIT! Men det värsta och bästa var Tratten! Shit pommes så rädd jag var, men det var roligt oxå! Jag IdaMary Sara & Carro var som små barn på nytt. Vi måste verkligen göra om detta igen! Jag vill bada nununu!!

Nu ska jag fortsätta jobba.

Lajsa Minelli 2007-09-30

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, schampo o balsam för 300 spänn, det är INTE ett klipp!
Tacka vettja konsum, 30:- för båda! ;)

2007-09-30 @ 17:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0