Girlie Girlie / Sorg

På fredag ska det blir såååå roligt! Jag och tjejjerna ska göra stan i Luleå. Dagen kommer att bestå av shopping, god mat och en hel del skvaller. Det kommer att bli helt underbart roligt. Så mysigt att vara ett helt gäng med tjejer som äter god mat och shoppar! Skönt att få lite bra smakråd oxå. Och jag måste verkligen be Berg att hjälpa mej att hitta ett par byxor! Det är ett måste. Men jag ska inte shoppa så mkt. mamma vill att vi ska åka på IKEA oxå=) liiite nice. Men iofs kanske jag kan be henne lite snällt att köpa hyllorna och spegeln ch lampan åt mej. Vi får se.

Alice löper, åhååå my god. det är så jävlajobbigt. Jack springer runt som en kåt farbror och juckar. Han juckar tillochmed på folk! Dumma hund! Men jag förstår att han har det jobbigt stackarn. Men han ska få lugn och ro snart för vi ska kastrera honom. Det är ett måste. Vill ju inte ha valpar som är en korsning mellan amstaff/pitbull & tysk jaktterrier. Det skulle vara ett MONSTER!!!  Alice är iaf jätet söt i sitt tikskydd. "LillBlöjjan". Hon e sååå söt. Jack e mest jobbigt nu då vi är hemma men ute går det hur bra som helst. Han är så duktig. Han har helt slutat att göra utfall, men han reser ragg och vill till den andra hunden... Ja han e skum min underbara älskade lilla gris!

Är väldigt ledsen för min kompis skull. Jag vet vad hon går igenom och jag vet att det är tufft just nu. Jag hoppas att hon kan få komma ned till sin mamma så fort som möjligt. Och hon ska veta att jag alltid kommer att stötta henne. Hon ska veta att jag finns här för henne. Att mista en släkting/familjemedlem är fruktansvärt. Men det är en sorg man tar sig igenom och för olika så tar det olika lång tid. Och det får ta tid! Man behöver inte stressa. Man ska gråta och man får tillåta sej att må dåligt. Jag finns här för dej gumman! Det är bara att ringa om du vill, när som helst.

Blandade känslor idag.

Lajsa Minelli 2007-09-25

Kommentarer
Postat av: Olga

Svar: det är rätt svårt att beskriva hur den luktar...

2007-09-26 @ 00:02:40
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0