GALET TJEJGÄNG

Jag e så glad över att jag har hittat ett helt GALET tjejgäng att hänga med! Känns enormt bra. Vi har så jävla roligt tillsammans. Nu har vi stoora planer. Först är det personalfest, Kickoff! Där ska det blir über roligt! Men jag längtar mest till efter löning! Då ska vi klä upp oss och gå ut och äta på restaurang. Det är så sällan jag gör det. Det blir som aldrig av´. För att man inte har någon med sej. Men nu jäääävlar ska det bli åka av! Så kul. Sen ska vi även hinna med att åka till Piteå och bada någon dag, nice. Bara enormt tråkigt att Ida-MariA flyttar till Umeå, men vi får väl ta en sväng dit oxå!

Livet är en fest!


image48


Lajsa Minelli 2007-09-17

Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

Hej!
Oså kommer jag upp också :) så jag kommer vara lika mycket med som alltid. Ni får hålla mig uppdaterad. Så får ni komma ner å mysa på med mig i min lägenhet i umeå, du är så välkommen! kram!

2007-09-17 @ 20:29:49
Postat av: Joachimelena

Very nice site. Will sure visit again.

2009-08-04 @ 09:07:37
URL: http://joachimelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0