Tristess

Söndag, TRISTESS. Jag känner mig deppig och nere. Halkade igår och slog i knäna som fan och hakan. Har svinigt ont i mina knän idag. Jävla skit väder. Ge mig en massa snö istället! GodDamnit!!!
I morgon ska jag iaf till stallet och vara där några timmar. Mocka skit, fixa och dona. Ta in Tibbe och mysa lite med honom och sen ge hästarna lunch. Får se hur halkit det är, är det inte så halkit så går jag en prommenad med Tibbe så han får göra något. Annars blir det iaf pyssel och mys. Ska försöka ta mej till stallet i tid så att jag slipper stressa. Åker nog vid 10 tiden eller liknande. Måste skaffa mej ett ridhuskort! 150:-/ månaden. Men det är det ju värt iaf. så jag kan rida Tibbe inne oxå.

Jag stor irritation idag. Mitt exemplar av ELLE har inte kommit! Jag känner mig less som fan på jobbet. Får jag inte det nya jobbet så orkar jag fan inte stanna kvar och jobba för den här skitlönen! Sen e det en massa annan jävla irritation som stör mej, men jag ska inte bry mej. Nyhetens behag, jaja. Fan, plötsligt blev man 16 år igen... När ska det ta slut?

Lajsa Minelli 2007-10-21 ( ska fixa ny fin signering, men inte nu... )


image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0