Tisdag...Trött

Ja idag är det tisdag... Jag e svintrött. Klev upp kring 8:30. Ut med hostande hund och icke hostande hund. Ge hundarna mat. Klä på sig för att åka till stallet. Blev sen! Jag hatar att vara sen, för jag tycker inte att man ska uppehålla folk och ta deras dyrbara tid. Kommer till stallet. Mockar 2 boxar. Sen togs hästarna in för sadelprovning och koll. Borstade Tibbe och Celinda. Mysigt och trevligt. Tog ur Rachel på gånbgen, jo tjena, det gick ju mindre bra. Ut med hästarna i hagen. Sen hem. Stressig dag som fasen. Sen hade jag 15 min på mej att duscha och göra mig färdig för jobbet. Hade tur som fick lifta med Carro och Sara till jobbet idag. NU är jag på jobbet. Jag e hungrig. Har inte hunnit äta nåt idag så jag e svinhungrig. Får se om det blir att åka till stallet i morgon, Christina ville att jag skulle rida i morgon. Tror att jag ska göra det och sen att jag ska be om att få vara lite ledig i veckan. Jag e helt slut och hunden är sjuk så jag vill vara hemma med honom så mycket jag kan. Annars mår jag bra idag. Sara e gullig och ska bjuda mej på en glass! UNDERBART! Jag hungrar ihjäl annars, snacka om räddare i nöden.
Sara Berg.. en räddare i nöden.
Skriver mer senare då jag känner att jag har tid.

Kommentarer
Postat av: Markhelena

Lots of great info, keep up the good work!

2009-06-18 @ 09:29:37
URL: http://markhelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0