M.O.T.P

Idag e jag så glad! Jag och Sara ska bli så jävla heta! Yes yes yes! Snacka om att vi kommer att representera M.O.T.P på ett grymt bra sätt. Jag längtar tills det blir November.

Jag vet inte varför men jag orkar inte blogga numera. Jag har så mycket att göra både på jobbet och hemma. Men jag ska snart ta tag i det och börja blogga mer. Det lovar jag. Jag e bara så trött numera. Men på fredag och lördag är jag ledig så då ska jag bara ha på mej mjukisarna och vara hemma och mysa på. Promenader blir det som vanligt, men jag ska känna lugnet i övrigt. I morgon ska det städas lite smått och tvätta lite kläder. Måste tvätta allt nu då alice slutat löpa och så måste jag städa golvet oftare. Men det blir mysigt att göra fint hemma och göra det mysigt nu då man ska vara ledig:) Ska nog börja redan ikväll med städningen så har jag bara tvätten i morgon.

Jag har gått ner i vikt, det känns jätte skönt. Är ute med vovvarna och Sara och knatar. Men idag bakar Auli bullar på jobbet, funderar på att köpa en, dom e såååååå goda! Men nej jag ska inte. Jag ska dricka min yoghurt och äta min avokado till middag.Skit va trist det är att inte kunna gotta sig! Men nu e det slut med det! Slut med rökning och godis! Rökningen har jag ju lyckats bra med så nu e det bara gottandet kvar, går hyfsat bra där med så jag e jävlit stolt över mej själv:)


Är så trött idag, en bulle skulle sitta fint, men men...


image55


Lajsa Minelli 2007-10-11

Kommentarer
Postat av: Madde

UNDERBAR bild!!!! *sugen på bulla direkt*

2007-10-11 @ 18:29:59
Postat av: Stefanbettina

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2009-05-08 @ 10:09:10
URL: http://stefanbettina.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0