Bingo... Bingo... Bingo

I
heljen kommer lilla Bingo Rimér till stan. *suck* Jag lovar att han tror att han är nästa Hugh Hefner (felstavat?) Jag blir så less. Dom ska komma hit med nåt filmteam och ha nå fjanteri på krogen. Hur orkar man? HUR kan man som kvinna vara med om den förnedringen?! Att dom viker ut sig säger jag inget om. Men att stå halvnaken på krogen med fulla karlar som sliter i en och är äckliga.. Varför? Varför gör ni flickor så? Självklart ska ni vara nöjda över era kroppar, men någon stans finsn väl en gräns? Varför inte vara respektabelt klädda och visa hur smarta ni är istället. Prata med folk och inte bjuda ut sin kropp. Nej.. det är tragiskt. Jag tycker synd om dessa flickor. Var är självkänslan? Självrespekten?

Fy på dig Bingo, FYY!

Är det här två smarta snillen eller är det bara två snuskhumrar?








Kommentarer
Postat av: My

Kanske det är kvinnorna som är smarta som får betalt för att män är nog dumma i huvudet att betala för att se och ta på bröst och rumpor?
Vid 30 års ålder är det inte många av dem som behöver jobba mer ;-) Allt pga det mindre utvecklade manliga släktet...

2007-10-31 @ 20:26:30
URL: http://puckoventilen.blogspot.com
Postat av: Korneliushege

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2010-06-16 @ 12:48:42
URL: http://korneliushege.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0