Torsdag

Igår var jag ju på IKEA med mami. Shoppade übersnygga saker till sovrummet. Jag älskar mitt nya överkast och jag älskar mina nya prydnadskuddar till sängen. Överkastet är brunt och kuddarna går i olika bruna nyanser och lila. Köpte en skönt filt som oxå har en plats på sängen. En vit lackhylla köpte jag oxå, att ha tangentbordet på och musen. Blev riktigt fint när det var klart! Äntligen bort med det fula databordet och nu ska det inköpas ett trådlöst tangenbord och en trådlös mus. Jag köpte en massa ljus oxå som var i lila, orange och rött. Doftar jätet gott och ger en mysig stämning i sovrummet. Hundarna ska få nya bäddar oxå och alice bur ska ut! Det kommer att bli så fint hemma då det är färdigt! Hittade tyvärr inte det jag ville ha till badrummet men mamma skulle kolla runt lite.
Köpte lite plock till köket och mer vaniljljus oxå, jag älskar vanilj. JAG ÄLSKAR MAMI o PAPI!

I
dag har jag städat och donat vidare i lägenheten. STORSTÄDAT. Inte riktigt klar men Simon skulle ta över då han kom hem. Ska blir så härligt att komma hem till en fin lägenhet och mysa. Dricka vaniljte. Känner mig fortfarande inte kry. Vette tusan vad det är med mej. Jag har varit ute och gått idag för jag fick för mej att om jag motionerar mer så ska jag bli frisk. Men, ja jag kan ju inte se resultat från idag men. Jag måste verkligen röra på mej mer nu, jag äter så mkt skit. Atkins/GI ska jag inte köra. Det funkar inte. Jag ska ta min gamla diet. Men jag börjar på måndag för i heljen blir det vin och trerättersmiddag hos mamma o pappa. Till förrätt blir det nån getost med äpple och grejs ( supergott är det ) sen till varmrätt blir det rådjurssadel ( lyxigt värre ) och till desset blir det Gino, MUMS.
Så jag väntar till på måndag och ska gotta mej nu i veckan, sen så blire andra bullar!

Lite av vad jag fick med mej hem... Måste köpa en kabel till telefonen så jag kan föra över bilder till datorn.
Det blev sååå fint hemma!


Kommentarer
Postat av: Kjellmiriam

Perfect work!

2009-04-08 @ 10:39:09
URL: http://kjellmiriam.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0