På begäran av Carro!

Jag tänkte blogga lite på begäran av Caroline. Hon vill kanske veta lite mer om mitt liv? Jag tycker mitt liv är rätt så grått om man nu ska sätta färg på det. Om jag hade fått välja en färg på mitt liv så hade jag nog valt gult. Gult är som en glad färg. Jag hade velat leva ett gult liv helt enkelt. Varför jag anser mitt liv vara så grått är väl för att det aldrig händer nåt storslaget roligt. Just nu är jag lite nervös eftersom att Jack är inlagd på dropp och ska genomgå en hel del i morgon om hans prover ser bra ut. Men han hade en glad sthlmare som skulle pyssla om honom där borta, han har en helt egen sjusyrra:) Hoppas att det inte är en tumör bara. Om hans mage ser jätte hemsk ut så ska han kanske opereras oxå. Hujja. Och tarmsköljning ska han genomgå oxå. och så ska han kastreras. Jisses amalia, det hade inte jag velat vara med om.

Jobbet rullar på i lagom tristess som vanligt. Är trött som fasen och vill bara hem. Men efter jobbet har jag lovat erica att komma förbi och köra slut på jycken Stewie. Ska bli rikitgt kul att träna lite WP ikväll. Och att testa med en ny hund oxå. Det e ju bra eftersom att det är jag som ska coacha gruppen sen och ha hand om alla olika små problem som kan uppstå. Så det blir lärorikt. Jag och Erica måste även sätta oss ner och gå igenom vad vi nu ska göra. Det är slädbygge, ringa runt och grejja och gorma på. Så vi måste ta tag i det i morgon helst.

Snart är det jul. Bara 27 dagar kvar! ( Om jag har räknat rätt ) Ska städa och dona på i morgon eller nån dag här framöver. Det blev bara att plocka undan lite och röjja upp i lägenheten i förrgår.

Jag har ett svinroligt spel på min dator! Det är lagomt nördigt. Riding Star 3. HA! Man ska rida dressyr och hoppa och grejja. Bra som tidsfördriv i väntan på nya Sims.

Undrar om Erica har tänkt på att det är Desperata husfruar på TV ikväll. haha hur ska vi då kunna träna hund?

Nä nu ska jag hämta mig ett glas vatten och härda ut en timme till innan vi slutar.

Sökte på gult och fann detta... Jag vill nog inte ha ett gult liv.... 

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

ha en trevlig kväll :)

2007-11-27 @ 19:57:41
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Linnean

Fy satan vilken äcklig bild.. där försvann min aptit på kvällsmat :)

2007-11-27 @ 20:01:14
URL: http://densistebloggaren.blogg.se
Postat av: O L G A

Adoptera mig då ;)

2007-11-27 @ 20:03:42
URL: http://olgatherussian.blogg.se
Postat av: Ariingebjorg

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2008-08-26 @ 11:06:33
URL: http://ariingebjorg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0