Idag är en bra dag!

Tack gode gud för att det är en bra dag idag. Igår trodde jag nästan att mitt liv var slut.

Klev upp tidigt i morse. Klockan 08:00. Ut med hundarna, göra en snabb äggröra, på med stallkläderna och sen cyklade jag iväg mot stallet. Det var kallt och ruggit, väl framme i stallet vägrade hästen att komma in. Istället hade jag en helt galen och tokig fölunge efter mej. Ett hingstföl. Han bet mej tre gånger och tyckte att vi hade skit kul. Det tyckte inte jag. Jag var LIVRÄDD och tänkte att nu fasen e jag död snart. Efter många om och men, suck och stön och prat med Christina så fick jag äntligen in Tibbe. Borstade och pysslade och myste på lite smått och sen gav vi oss ut i slasket. Det var en underbar ridtur, trots det kassa vädret. Han är en helt otroligt härlig häst.

Sen fick jag sjuss hem av Simon. Han är så underbar, min älskade. Så omtänksam och ja, jag e kär på nytt! Nåväl, då jag kom hem kastade jag mig i badkaret och skubbade hela mig. Tvättade förstås håret med mitt SUPERschampo från TIGI. En trevlig doft av kola/choklad. Efter badet smorde jag in hela mig i body butter, cocos. Nu doftar jag ljuvligt här på jobbet. Vi fårju inte ha parfym på jobbet så då är det här perfekt. Och medlukten från mitt body butter och schampo och balsam så doftar man som en karamell. Lagomt mycket och lagomt sött och gott.

Imorgon bär det av till IKEA! Äntligen blir badrummet nytt och sovrummet lika så. Ska se om mami kan köpa ett överkast och en massa stora kuddar till våran säng. Ååå det ska bli så roligt! Jag älskar IKEA!

Nä dags att jobba nu och göra nytta! Skriver kanske mer senare.

Kommentarer
Postat av: Chairmanwashing

Lively, fresh and designer
work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2008-02-18 @ 16:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0