DNA-testet

S- Vi måste slicka igen kuverten innan vi skickar dom.
M- Varför då?
S- För att dom ska kunna ta vårat DNA om det hamnar i domstol
M- VA?! Är det sant?
S- Ja men om det blir något juridiskt så måste dom ju veta vem som slickat igen kuvertet och skickat det
M- Men shit! Nä nu vågar inte jag sitta på det här nå mer! Hur fan vågar ni?
S- Ja men är du osäker på en kund så ta lite vatten istället för att slicka igen kuvertet
M- Ja okej.
C- men asså är du osäker angående det här så ta och fråga en coach för jag vill oxå veta
M frågar coach V- Asså hur är det med det här DNA testet som dom tar på oss då vi har slickat på kuvertet?
V- Ja asså jag vet inget om det där...
M drar iväg ett mail till coach J: J, vad är det här med DNA-test på kuverten på SPP?
J- Va?
(M svarar inte på mailet)
J går och frågar M
J-
Vad menar du med ditt mail?
M visar J C´s mail.
J skrattar... - Du har nog blivit lurad

Vi har fått oss ett riktigt gott skratt på jobbet idag... Stackars M.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha!!! De bästa som hänt här sen jag började jobba! ;D

2007-11-25 @ 20:29:46
Postat av: Emy

Hehehe, det där har hon minsann berättat. Hon är allt söt hon den där tjejen ;D

2007-11-25 @ 20:30:57
URL: http://rednalyn.blogspot.com
Postat av: Agnes

trevlig blogg!

2007-11-25 @ 20:38:52
URL: http://enbloggare.blogg.se
Postat av: O L G A

Hoppas att han mår bättre snart...

Ha det så kul ikväll! Hemmaspa is the shit ;)

2007-11-27 @ 18:54:16
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0