40 dagar kvar till jul

Nu är det bara 40 dagar kvar till jul... Har skickat iväg en önskelista på mejlen till mami o papi. Jag önskar mej inte så hemskt mycket i år. DVD-boxar, PS2 & presentkort på Kicks. Sen så e jag nöjd. Sen vill jag ju gärna ha mer finporslin i samma serie oxå. Om jag bara kunde komma ihåg vad den där serien hette... Ska kolla upp det.

I morgon bär det av på WP-läger. Spännande värre. Det ska bli jätte kul! Erica ska ta med sej sin kamera så det blir nog att jag lägger upp lite bilder här sen då jag kommit hem i lugn och ro. Jag ska ta med mej Alice, blir enklast så. Jacke  så bråkig nu och så ska jag åka buss och orkar inte bråka med honom på en fullsatt buss om det kommer nån främmande hund. Men det hade varit kul att ta med honom så att han hade fått träna att vara runt andra hundar. Det har ju gått så bra nu så länge men vi har fått lita bakslag, inte så stora men jag orkar inte sitta på en buss och gorma. Så besvärligt. Min lilla guldklimp får vara hemma och vila sej och vi vet ju inte hur det är med öroninflamationen heller.

Jag har hittat en jätte gullig tjej här som ska hjälpa mej att designa min blogg:) Äntligen. Jag e ju som sagt inte så jätte hajj på det här med datorer och sånt. Ska bli riktigt kul att få en fin blogg.

Som sagt så är det nu 40 dagar kvar till julafton. Jag längtar så enormt efter julafton och nyårsafton. Det är så mysigt att vara hemma med nära och kära:)

Ät inte för mycket pastiller gott folk!

image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0