Vem kan man lita på?

Ja... vem kan man lita på? Ibland så tror man sig vara vänner, men sen får man höra annat. Har bloggat väldigt mycket om att jag tycker att det är viktigt att man tycker om sina vänner som dom är. Passar det inte så får det vara, säger jag alltid. Och jag tycker att det är så. Om man är vänner så måste man lyssna på varandra och hjälpa varandra. Om en vän till mej är ledsen så stöttar jag och försöker att vara en hjälp, att man går genom situationen tillsammans. En vän ska vara en stöttepelare, någon man kan prata med, skratta och gråta tillsammans med! Vänskap är samma som ett förhållande kanske inte alltid lika starkt eftersom att det är olika känslor. Men man måste tillåta varandra att vara som dom är. Om inte jag anser en person passa mig så försöker jag inte att ändra på den personen. Alla är violika och kommer vi inte över ens så gör vi inte det helt enkelt. Tillåt mej att vara som jag är! Och åter igen säger/skriver jag: Passar det inte så är det inte mitt problem.


Jag är Jag och Du är Du.

image108

Kommentarer
Postat av: Bob Malin

Lustigt, jag sitter i exakt samma tankar... Och jag kunde inte hålla med dig mer om att en vänskap är ett slags förhållande där man måste ge och ta och vårda. Underhålla liksom. Bra skrivet.

2007-12-09 @ 17:15:39
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
Postat av: Bob Malin

Btw... vad har du för tatuering, o vad vill du ha? :D

2007-12-09 @ 19:36:01
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0