Tjejsnack v 51 Julen


  • Var och med vilka ska du fira jul?
    På självaste julafton ska jag och min sambo till hans familj. På juldagen blir det att vara hos min familj, mamma pappa bröder och ungar och respektive.
  • Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar?
    Nej inte en enda. Jag har sjuk hund så han har förtur på mina slantar!
  • Vad önskar du dig i julklapp?
    Presentkort på KICKS, PS2, Nintendo Wii.
  • Vad betyder julen för dig?
    Att vara med sina nära och kära är det som är viktigast. Saknar Pirre enormt mycket nu juletid...
  • Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den?
    Nej inte i år. Annars klär vi granen stilrent och snyggt dagen före julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0