Längtan

Ååå vad jag längtar efter Julafton!

Men i morgon ska det bli mysigt hemma:) Ikväll ska jag ta och städa hemma. Så det är rent och fint i morgon då jag och Simon ska baka. Det ska bli så mysigt! Ren lägenhet, nybakade Lussebullar. Ljuvligt. Har skickat Simon för att handla idag, glögg är ju ett måste att ha hemma oxå nu då det börjar bli juletider.

Det mysigaste med julen är att få vara med alla nära och kära, släktingar och vänner. På julafton ska vi vara hos Simons familj och juldagen spenderar vi med min. Vi varierar varje år. Längtar efter att ha en egen familj, ett eget hus att fira jul i med släkt och vänner. Jag vill ha mitt hus NU! Vi har våran sagolika tomt som bara står och väntar på att ett hus ska få byggas. Min dröm är att vi får köpa HELA tomten, ha ett stall och hästhagar. Skulle även bygga ordentliga hundgårdar. Drömmen att ha en gård med hästar och en egen kennel, det skulle vara underbart. Och drömmen är inte så långt borta! Vi måste bara se till att få förverkliga den.
 
Min magkatarr är inte bättre... mår illa så fort jag har ätit. Ja jag tror inte att jag är gravid, men jag ska kolla upp det för säkerhets skull:) Men jag skulle inte tro det. Har haft magkatarr förr och jag vet hur det känns, dock har man ju aldrig vari gravid heller så...

Vad sägs om det här en julaftonsmorgon... *drömma sig bort*

image107

Kommentarer
Postat av: Uppdrag S.o.S.

Svar: Vad kul att ni diggar vår blogg. Vi blir glada av sånt! Maila oss när ni kommit på nåt bra uppdrag. Kramar

/Samira fr Uppdragsbloggen

2007-12-06 @ 16:32:10
URL: http://uppdrag.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAr du en bulle i ugnen?! Bäst att kolla upp ;)

2007-12-06 @ 17:45:48
URL: http://pluppi.blogg.se
Postat av: Bob Malin

Mys!

2007-12-06 @ 20:00:44
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hoppas ni får en mysig härlig helg!! :-)
Lussebullar är gott!
*kram*

2007-12-07 @ 10:49:59
URL: http://www.silverpilarna.se/ingela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0