Julafton i morgon

I morgon är det J U L A F T O N! Ska bli så härligt och mysigt. Har inte så mycket julkänlsa nu då snön nästan smält bort. Jag vill ha snö då jag firar jul. Inte is och en massa skit. Vi kommer att vara hemma hos Simons pappa och fira julafton. Ska bli jätte kul. Äta god mat och bara mysa på. Trevligt sällskap är det oxå. Sen på juldagen är vi ju då hos mina föräldrar med mina syskon och deras familjer. Saknar dom så mycket, ska verkligen bli kul att träffas. Min bror från sthlm träffar jag så sällan. 2-3 ggr per år! Alldeles för lite om ni frågar mej. Men jag ska ju på dop i sthlm i februar sen så då får jag träffa dom igen:)

Blev utgång igår, jag drack lagom så det kändes jätte bra. IdaMary har ju kommit te Boden och det var så kul att få träffa henne. Jag Sara Carro & Ida satt först hemma hos mej, det var jätte roligt. Sen gick vi på TC och dansade hela kvällen. GUD, det var länge sen jag dansa så mycket. Jag dansade så mycket att jag ett tag var tvungen att gå ut för att jag inte kunde andas. Haha, sacka om att jag har dålig kondis. Så kul att vara ute och sen känna sej bra så här dagen efter. Jag har ju väldigt lätt för att bli bakfull. Men idag mår jag bra. Men nu e jag less på festande. Nu blir det lugnt för mig och Simon ett tag. Herre gud, man kan ju inte festa hela tiden.

Kommentarer
Postat av: My

Men då tycker jag att du kan ta nån dag och passera Linköping också om du ändå ska till Sthlm! Går tåg hit min kära vän =)
God Jul på dig. Är påväg hem till Skåne nu!!

2007-12-23 @ 15:11:34
URL: http://puckoventilen.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh, vad roligt att vi skrev exakt samma sak!! Haha

2007-12-23 @ 15:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0