Har enormt tråkigt

Verkar inte vara många som läser min blogg men jag skriver likfan ändå. Är uttråkad, Simon är på fest och jag och hunden ligger i sängen eller soffan (det varierar) och halvsover. Jag vill göra något roligt. Jag vill oxå festa loss. Drack två glas vin och ringde alla på min telefonlista, booring. Alla ser film av nån dum anledning. Slut vin nu. Det e så jävla tråkigt. Blippar runt på TV:n ÄNNU tråååkigare, finns inte en enda film att se. Är det då konstigt att folk gör olagliga saker? Tex laddar ner. I morgon är det jobb IGEN. Och på söndag med. Sen är jag L E D I G. Ska blir riktigt skönt faktiskt.

Har shoppat idag. En låång kofta och en klänning. Snyggt snyggt. Nu har jag kläder att ha på mej på julafton och juldan. Vi är tofflar på juldagen och kommer inte att gå ut, istället super vi till hemma med nära och kära. Eller ja, jag är nykter. Dricker 2 glas vin. Simon dricker mer.

*gnällig* Jag vill göra något! Varför ska alla vara hemma och tråka JUST IDAG. Jag är på bra humör och känner att jag vill vara social. Nu tänker ni att jag har tråkigt för att Simon gör något? Den tanken slog mej en stund men neee jag e bara pigg och vill hitta på nåt. Men icket. Får ta och hiva i mej en massa vatten och krypa ner och se en film på datorn helt enkelt.

Fy skäms på er mina vänner! Det skulle ju vara ferre ikväll. Eller åtminstone något som händer... PUSS på rumpan på er ändå för att ni e så jävla underbara!

Önskar att jag kunde lägga upp en bild på min och Saras stad, men har fortfarande ingen sladd till mobilen.
OBS! Måste köpas inom en vecka!  Vi har iaf byggt en stad, jag byggde en borg och Sara en del hus. Snyggt är det!
(Det är byggt i papper)

Kommentarer
Postat av: Bob Malin

Jag läser varje dag. Dålig på att kommentera bara ^^ Jag hade också tråkigt, men nu har jag börjat julstäda. Legat på knä o skurat golvet med en svamp >_

2007-12-22 @ 14:50:03
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
Postat av: My

Synd att jag missade ditt samtal bara... Försöker att inte lyssna på telefonen då Danne ringer lite då och då =/
Du skulle ha varit här i Linköping =) Här är det alltid nått att göra!!
Puss

2007-12-22 @ 15:10:10
URL: http://puckoventilen.blogspot.com
Postat av: Johanna

Men jag läser ju!! =)

2007-12-23 @ 15:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0