3 dagar kvar

Ja nu har man 3 dagar kvar att jobba, sen väntar ljuvlig ledighet! UNDERBART! Jag funderar starkt på att ta ledigt de fjuttiga dagarna som jag ska jobba nästa vecka... Men är det värt att ta ledigt?  Om jag jobbar så får jag ihop 102 fjuttiga timmar denna månad.. *suck* Jag vill ha pengar! Jag vill bli rik! Jag vill åka på IKEA! Jag vill shoppa julklappar! Men men... nu e det som det e.

Jag är trött som fasen på att jobba och jobbar 7 dagar denna vecka. Ryggen börjar säga ifrån och så även resten av kroppen. Jag är trött och sover hur mycket som helst. Huvudvärken vill inte försvinna. Jag behöver ett nytt jobb, vill inte ha ryggproblem då jag är ynka 30 år, kanske kommer det tidigare om det fortsätter i den här takten. Men jag ska börja gå ut och gå massor och träna ordentligt efter nyår.

Mitt nyårslöfte kommer att bli: GÅ NER 12 KG!
Nu jävlar ska det bli slut på snask och fika och pizza och hambrugare. Jag ska bli fit for fight

Vet inte riktigt vad som hände med min text just nu. Törs inte skriva mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0