Tvätta Städa Folksam Granne

Gud så trevliga dom är på Folksam. Är verkligen nöjd med att ha dom som försäkringsbolag.  Mkt trevliga då man ringer! Nu har jag ändrat så det är på autogiro iaf, skönt är väl ändå det, slippa få en KLUMPsumma på 1428:- och nästa år då vi ska plugga båda två så lär man ju inte ha råd med att betala det på en gång. Hehe fast nu var min tanke att jag skulle få lite pengar över, till shopping. Man får inte vara dum! iofs skulle det vara skönt att ha det avbetalt, men jag vill shoppa oxå.

Båda hundarna är rastade och snart ska jag sätta igång med städningen, vill INTE. Fast jag måste.

Jag måste även ringa runt till folket och fråga om vi ska ha styrelsemöte eller ej idag. * ringer runt* Ser ut att bli möta idag =) Bra för det e en hel del som det ska tas beslut om.

Igår var jag hos Johanna efter jobbet.. käkade pizza och satt och surra. Det var skit mysigt, jätte trevligt hade vi. Jag trivs väldigt bra i Johannas sällskap, det är avslappnat och trevligt. Man behöver inte göra sig till utan man kan sitta där i sina mjukisar och hänga... bara känna lugnet. Det känns riktigt bra! Vi  bor ju grannar oxå haha hennes dörr är mitt emot min, så vill jag henne något så öppnar jag dörren, tar två steg, plingar på. hehe så praktiskt att ha en fin vän så nära!

Nä nu är det dags. Fram med dammsugaren och diverse städattiraljer! 
Och sen har jag tvättstuga oxå 14-21. 

image20


Lajsa Minelli 2007-08-23
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0