Mitt nya liv

Idag har jag och Sara börjat våra nya liv.  Började dagen med en lång promenad med mina vovvar. Det är så härligt när det är höst ute, svalt och skönt. Trodde att hundarna skulle vara trötta efter våran långa promenad, men icket. Det har varit full fart hemma hela dagen. Efter promenaden åt jag jätte god frukost, GROVT bröd med skinka och gurka på, mums. Till detta ett mindre nyttigt glas juice. Men gott gott. Sen skulle jag ta tag i städningen, men jag var så enormt nyfiken på hur det går för Anna i min nya bok. Jag läser nämligen "Är det någon där" av Marian Keyes. Mkt bra bok, hann läsa en massa så nu e jag på Del 2.  Spännande och gripande.

Ikväll ska Simon och Jack ut och jaga sjöfågel. Jack kommer att sova gott i natt med andra ord. Han älskar att vara ute med Simon och jaga sjögågel, och han e desutom jävlit duktig på det, undrar hur många som jagar sjöfågel med sina Amstaffs? Kan inte vara många... men vem vet?

Skulle till Kicks idag och hämta mina saker från Clinique, men jag var så enormt trött och fast i min bok, så det får bli i morgon. Ska kolla mitt konto oxå så ser jag om jag kanske köper lite mer saker från Clinique:) Vill ha allt som dom har och det ska inköpas denna månad och nästa månad oxå:) Fast jag ska definitivt köpa in en massa snus nu så jag har denna månad, e helt rökfri fortfarande, men jag ska sluta snusa nästa månad oxå!

För nu börjar ett nytt liv!




Lajsa Minelli 2007-08-28

Kommentarer
Postat av: Olga

Det är bara bra med dogsen. Väntar bara på att Best ska börja bete sig som en normal gammal hund - han tror fortf att han är 2 år :P
Kolla in www.beautystore.se De har inte så mkt hudvård men mkt smink och parfym ;)

2007-08-28 @ 17:37:22
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0