Lite sleeeten

Igår var det ju ferre hos Johanna. Fy fan va vi hade roligt, Jag Johanna och Sara. Så här kul har jag nog inte haft på riktigt länge. Vi spelade en massa spel och snackade och hade mysigt. Ringde och surra lite snabbt med Kajsa oxå. Vi hade så sjukt roligt. Jag längtar verkligen efter att få se bilden på Johanna... haha sååå jävla bra bild! Önskar att jag oxå hade en kamera, så man kan dokumentera! Efter att vi varit hos Johanna och druckit en massa vin ( dock hyfsat nyktra ändå, tyvärr ) så gick jag och Sara en sväng på stan. Vi träffade en aspackad Thessan som skulle dra med sej nåt lammkött hem, dock var han en riktig gentleman och bar hennes saker *naaw* Jag och Sara gick och önskade att vi var i samma form som Thessan, men icket! Vi vet inte riktigt vad som hände, vi drack ju för kung och fosterland! Ajja, vi hade svin skojj ändå. Och jag och Sara hann som lära känna varandra mer, det var verkligen hur jävla kul som helst. Vi får ta nån filmkväll här snart och bara slappa och surra:)

Sen är det ju vissas omogna beteende, men det skiter jag i, kan man inte vara mogen och smidig så orkar jag ändå inte bry mej.

Jag måste säga att jag stortrivs med livet just nu, jag och simon har det underbart och så har jag träffat två helt superbra människor! Som verkar vara på samma linje som jag i livet, även om vi är olika. Det känns riktigt riktigt bra! Snart ska jag ju till Söderhamn oxå, ska blir skit kul det med!

Jag hoppas det blir en filmkväll snart med Johanna och Sara, då kan vi baka nåt och sätta oss med en kopp te i soffan med mjukisarna och bara chilla. Vi e typ det nya mjukisgänget haha. MJUKISAR ROCKAR!

Jack har varit riiktigt trött efter skogen med Simon. Ikväll ska jag se om det blir lite lydnad tror jag:) skulle som vara bra att få träna lite på ställande under gång för det sitter snart riiktigt fint, bara få bort att han ska ta dom där två stegen ibland. Ska även höra med brudarna om vi ska ta nån promenad i morgon och sen se några rullar efter jobbet eller så.

Skriver mer sen om det nu händer något intressant, vilket jag tror att det kommer göra.



Lajsa Minelli 2007-08-26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0