Jag e så förbannat ARG

Ena stunden gnälls det hit och dit om kamphundar och att dom skulle vara farliga och det ena med det tredje. Sen då det anmäls saker och ting så händer inte ett skit! Å jag blir så arg så jag fan bara skakar! Typiskt jävla Sverige i ett nötskall, gnälla över problem men inte ta tag i dom på rätt sätt. Ha fan bättre djurlagar! Nej det ska istället förbjudas raser hit och dit anser man, UP MY ASS. Jag mår så fruktansvärt dåligt över den information jag sitter inna på. FRUKTANSVÄRT. Och jag hoppas att den här personen ändrar sitt tänkande, vilket aldrig kommer att hända. Då kan jag bara säga till Polis och myndigheter "Kom inte och gnäll sen"

Jävla myndigheter! Gör ju ingen nytta över huvudtaget. Men men...

Lägger in en bild på min älskade Jack och ber till gudarna att det andra ska gå bra... fy fan!






Kommentarer
Postat av: My

Lägg upp länken till den där filmen du visade mig...

2007-08-25 @ 20:25:26
URL: http://puckoventilen.blogspot.com
Postat av: Lajsa Minelli

Vilken länk då? Vilken film=)? haha

2007-08-26 @ 19:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0