Första skriverierna!

Halli hallå!

I
dag skriver jag för första gången i denna blogg. Vet inte riktigt vad jag ska skriva...

Sitter på jobbet och väntar på att ett under ska ske.Att dialern ska krasha eller att en naken människa ska springa genom rummet, ja jag väntar på vad som helst. Det är så segt idag. Om ni som läser inte vet vad jag jobbar med så e jag Certifierad Försäkringsförmedlare, visst låter det snyggt! Ja det låter väldigt fint och ser bra ut på papper, men i själva verket så är jag en sketen telefonförsäljare... men jag tycker ändå att jag gör lite mer nytta än vissa andra, jag menar, jag HJÄLPER människor, jag LURAR dom INTE. Det känns faktiskt väldigt bra.

Har fått lönespec.idag, underbart!! Äntligen en FET härlig lön! Men får se om det blir någe överst till shopping. Hundarna ska försäkras och bilen ska fixas och sen ska jag till Söderhamn på träningsläger med ena doggen. WP-träning.Men jag hoppas på att få shoppa ett par nya skor och ett par nya baggy jeans. Nån tröjja oxå. Men mest av allt behöver jag hudvårdsprodukter och så ska jag tona håret lite. Får väl prioritera bort något, men vad?

Hmm.. Hur lägger man in en bild här då? Jag e ingen hejjare på det här med datorer. Det enda jag klarar av att spela på en dator e Sims2 och hästspel: för BARN. Sen om något händer med datorn så ringer jag min sambo i ren förskräckelse och tror att datorn har pajjat, "har du prövat starta om datorn"? Det säger det mesta om mina dataskills.

I heljen ska jag på PYJAMASPARTY! Hos Johanna, min granne, Jag Johanna och Sara ska vara prinsessor och äta en massa onyttigt hehe, kladdkaka bland annat.. *mums*  Supa ner oss ska vi göra oxå & låtsas vara 16 bast igen. hihi töntigt värre ;) Men ibland måste man få vara lite töntig oxå, det ska bli så mysigt. Innan tjejfesten ska jag på barnkalas och äta kräftor. Tror nog att lördag blir en riiiiktigt bra dag.


Saras snygga bild på oss tre *haha*

image17

LajsaMinelli 2007-08-22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0