After Work

Ja inte riktigt After Work så som det ska vara. Ska vara med Sara och Johanna. Vi ska ut och gå med Jack en långispromenad och sen ska vi se film! På med mjukisar och fram med tekopparna! Det blir Dirty Dancing som vi ska se! Och e vi riktigt pigga så kanske det blir att se TITANIC? eller något annat trevlit. Får s eom vi får med oss Johanna att se film oxå, men hon ska iaf med på prommis.

Snart får vi gå heeem!! Åå vad jag vill hem hem hem.. ut och gå och sen bara chilla.  På jobbet går det helt värdelöst dåligt, men jag orkar inte bry mej, jag ska ändå tebax till SPP i morgon. Ska bli riktigt trevligt faktiskt.

Min rygg gör fortfarande ont! Ska gå på vårdcentralen och be om att få en remiss. Nu måste jag få bli bra i ryggen för jag kan ju inte ha det såhär, då blir jag ju sjukskriven då jag e 30! Känner av i nacken oxå. Va fan jag e bara 22 år gammal! Jag ska inte ha ont!

Mitt nya liv börjar i morgon oxå. Nyttig mat, långa promenader och träna massor av hund. och jag e riktigt peppad oxå! För nu mår jag så jäkla bra! Simon har lovat att vi ska börja lägga mer spår oxå, för nästa sommar så ska Alice gå sitt första viltspår prov. På TJT träffen. Jack ska ju oxå få aktiveras med spårningen nu för han tycker ju att det e så roligt. Sen blir det även långa cykelturer för honom. Måste verkligen komm aigång nu med WP:n oxå. Dra däck, åka till sandtag, cykla, promenera.. Ja Vi börjar nya liv allihopen i "familjen". Jag ska även jobba massor i September! Så att jag kan åka och shoppa och så att jag kan få omtapetserat hemma. Allt skabli tipp topp hemma i lägenheten. Nytt badrumsskåp och ny lampa! Kommer att köra på svart i badrummet. Snyyyygt! Funderar starkt på att ta ett lån och flytta till en bostadsrätt. Men samtidigt trivs ag så bra där vi bor nu. Sen har vi ju en tomt att bygga hus på, så man bör nog vänta tills dess. Men det är lockande att få bo fint, även fast man har lägenhet. Kunna göra precis som man vill!

Jag ska skriva en bok. Japp. Det ska jag göra. Och inte vad som helst heller. Utan en roman. Har hon gått och blivit galen tänker ni kanske? Nej jag har inte blivit galen. Jag vill bara göra något annat än att träna hund och jobba. Jag vill ha något att göra då jag känner lugnet, något kreativt. Funderar även på att gå en kurs i konst. Men jag får se.

Lajsa Minelli 2007-08-26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0