sol

Vilken härlig tid det är nu. Solen skiner och det är som upplagt för härliga promenader.
Dock e jag så slut av allt pluggande nu så det e motigt att ta sig ut! Men det e bara att bita ihop. Fick äntligen på mig mina jeans, utan att se ut som en stoppad korv, det känns förbannat skönt! Men det e fortfarande några kilon kvar.Det klarar jag!Wille pratar dagarna i ända och hunden är det full fokus på, stackarn. Han börjar bli lite less på Wille så man får styra där lite. Men Jack e super snäll och tålmodig. Tänk att han blir åtta år i sommar! Men hur många fler somrar vi får tillsammans känns ovisst. Det här kanske blir den sista, det känns lite så.
Nu ska jag leka lite med Wille, sen blir det att sova efter lunch och efter det väntar en promenix!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja det är underbara dagar nu :) man njuter för fullt och hoppas det får bli en härlig vår.

Hoppas Jack kan hänga med ännu ett tag. Tarro blir också 8 i år. Gud vad åren går fort.

Kram

2012-03-06 @ 21:29:25
URL: http://tingelingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0