Mysdag!

Jag, Wille och Jack har verkligen haft en mysdag idag=) Vi började med en promenix i vagnen med Camilla och hennes vovvar. Sen har vi mest myst på bara och tagit det lugnt. Wille har sovit en del och då har jag diskat. En riktigt härlig dag har vi haft, utan magont! Så skönt. Man blir som så trött då Wille har ont i magen och gråter och skriker. Så idag känner jag mig ganska utvilad måste jag säga, även om jag inte sovit så mycket. Wille har även börjat med smakportioner. Potatis och banan har vi provat och det är en riktig hit! Plommonpuré har han fått sedan tidigare. Idag blev det banan för vi tog potatis igår:) Nyss fick Wille ett härligt bad oxå. Himla uppskattat. Tror det var mer vatten i köket än i baljan, men he e ju bara låta han härja på! Det e som roligt för oss allihop.

Jack är lite loj idag och har dåligt i magen. Så det blir lugna puckar för honom och han ska få komma och mysa säng sen i kväll tror jag. Jag har tagit ut hans bädd ur sovrummet för det e så mycket grejjer där inne. Och nu då pollen börjar komma så dras det ju in med hunden. Kan va skönt att slippa allt skit i sovrummet. Men lite sova säng kan han få då han e risig i kistan:) Han behöver ju sitt han med och Wille tar ganska mycket tid.

Jag har hunnit baka en kladdkaka idag. Mums vad gott. Camilla fick en bit då hon kom och lämnade sågen oxå. Och jag har varit ute och klippt ner alla jävla buskar! fan vilket jobb. Har en del buskar kvar tyvärr. Men pappa min skulle komma och hjälpa mej med dom. För dom ska grävas upp sen oxå. Så det ska vi syssla med på torsdag. Kapa ner skiten och gräva upp alla jävla rötter. Men he blir som fint sen! Och så ska jag kratta gården och göra fint oxå=) Fylla igen vattenhålet som finns ska göras det med.

Nu blir det att plugga lite så jag blir klar med den andra uppgiften. Har lite finslip kvar på den så det fixar jag ikväll=) Sen e det bara 2 uppgifter kvar och det ska jag fan i mej hinna i veckan! För då e det bara grupparbetet kvar och sen kan jag ta mig ett sommarlov! Åh så skönt. Nä nu ska jag ta tag i den där uppgiften så jag kan koppla av sen och vara med familjen=)

Inte så himla givande inlägg men det är det jag har gjort idag:)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt med en mysdag :)vad skönt att Willes mage fått vara bra och hoppas Jack är bättre i sin mage idag. Kram

2011-05-04 @ 08:58:44
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0