Hundträning!

Japp. Nu e det fan dags att damma av sig! Jack har ju varit duktig med hundmöten nu och jag e då nöjd. Men han är helt uppe i det blå. Vi måste köra mer lydnadsträning. Jag har varit ALLDELES för lat. Så nu jävlarnt. Jag e så less på att behöva bråka med jack och jag har ju bara mej själv att skylla. Idag gick han och luktade och var så jäkla disträ. Nä, nu blir det att arbeta. 1 tim promenad idag iaf är avklarad. Sen blir det att träna lydnad efter 16. Då Johan kommer hem så kommer jag typ stå startklar! Blir att åka till stallet och träna där. Det jobbiga är att hitta belöning åt Jack. Ska ta med kamptrasa, kaninen och se om jag kan hitta en boll? Godis e ju inget jag kan köra med så ofta eftersom att han har sina problem med magen. Någon gång då och då så kan jag prova. Men man vill ju inte äventyra för mycket. Kan iofs köra med liite godis och sen variera lite åt honom. Ska köpa blötmaten som finns i hans foder och prova torka det. Kanske kan funka?

Nu jävlarnt ska rutan sitta denna sommar. Jag e så jävla lat så jag har påbörjat den var enda sommar nu de 2 senaste åren, men jag har aldrig slutfört det och finslipat. Idiot!


Vackrast i hela världen!


Kameran åker självklart med ikväll! Ska fasen ta och packa ner allt NU. Så jag kommer ihåg!=)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas träningen går bra ikväll. Kram

2011-05-10 @ 15:43:19
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0