Trött å seg

Idag e jag skit trött. Helt seg i hela kroppen. Men det är fredag! Och idag blir det inga längre promenader. Kanske en. Det e ju liksom skit väder ute. Så nån sväng med barnvagnen blir det inte, baara en kort en så jag kan rasta Jack! Idag kommer även Willes spjälsäng från BRIO=) Oh va jag längtar kan jag säga. Kommer bli mysit för honom att få en ny ombonad säng:) Vaggan e lite för liten nu så det e dags att byta.
Jag tror det var himla bra att jag vann den där snuttefilten på Elinas blogg. Wille har legat och myst med handduken i morse och sen somnade han på soffan under tiden jag gjorde frukost. Kanske blir han en snuttefilts kille:)

Igår gjorde jag köttsoppa, men jag skippade klimpen. Bara onödigt. Jag skippade även palsternacka och sånt äcklit. Bara kött, potatis, purjo och morot. Tog hjortsteken och anv den, lite dumt med så fint kött till en soppa men man tager vad man haver. Finns ju å köpa nytt sen! Så idag blire köttsoppa till middag=) mums! Med en hårdbrödmacka:)

Blev som vanligt gröt till frukost idag, men jag tog även en riskaka. Ska äta en morot vid 10 som mellis. Men vad fasen jag ska käka till lunch?! Åh jag vette tusan va jag ska slänga ihop alltså. Ajja, nå blire iaf.

Får se om jag kanske städar lite här hemma. Men just nu e jag så jäkla trött så jag ska slänga mej en stund på soffan bredvid Wille.

Hoppas alla har en bra fredag

Kommentarer
Postat av: Elina

Men så kul att han gillar den. :) Och du är så duktig med alla promenader, hejja!

2011-03-11 @ 16:12:07
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Titti

Ja de va ju synd att vi inte kunde luncha idag :/

2011-03-11 @ 16:24:04
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0