Lite sisådär idag

Wille verkar hängig idag och har sovit dåligt till och från under hela dagen. Mammas lilla hjärta. Hoppas han inte blir sjuk utan att det bara är en lite sisådär dag idag.
Själv mår jag bra, har gjort klart skolarbetet och ska börja med det andra senare ikväll. Känner mej som låg idag. Jag har som ingen lust att röra på mej alls just idag. och jag har slarvat med maten. Motivationen är inte direkt på topp med andra ord. Men men... jag ska he mig ut på en löpar runda tänkte jag.
Typ snart!

Hoppas alla har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Miii

tack, jo han e som goo Loke :) snutten min! Jo det känns skönt att de går neråt! Men det är superbra gumman, du kämpar ju på, de kommer visa sig snart, håll ut bara och ge inte upp! :) du e ju på rätt väg! jätteduktig! Borde komma nån dag till trånkan med vagnen så kan vi gå med de små liven?? :) kram

2011-03-29 @ 21:31:16
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Sara

åhj vad duktig du är ! När du har en tyngre period så tänka tt gå utanför dörren får du ventilera lite ta på dig headsetet med telefonen & plinga ngn vän mig exempelvis & promenera ut till mig i bodsvedjan & tillbaka eller jogga hehe! duktiga du ge inte upp för fan TÄNK PÅ KLÄNNINGEN SOM SLANK PÅ ! nya tag med maten kom ihåg... planering. med planering så kan du aldrig komma att slarva då allting är förberett! men vi har alla dagar! PUSS

2011-03-30 @ 13:41:30
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0