Helt slut i bollen

Sitter på skolan och har precis skrivit klart den sista uppgiften i moment 2. Är helt slut i planeten. Men vi har varit galet effektiva och fått ner 12 sidor idag. Helt galet vad vi har jobbat! Riktigt bra grupp. Även om jag saknar min gamla grupp jätte mycket så måste jag säga att jag haft tur. Jag har egentligen haft turen att ha 2 superbra grupper under min tid på LTU. Sånna här grupper växer minsann inte på träd!
Nu är det bara 2 moment kvar och sen kan jag ta sommarlov! Jag längtar massor efter att få vara hemma med Wille utan att ha några måsten. Så kan jag lägga ALL min energi på honom. Ibland får jag dåligt samvete och jag tycker det är så tråkigt att behöva vara ifrån honom såhär långa dagar. Hemma pluggar jag ju då han sover eller då Johan är hemma.

Nu längtar jag hem till familjen. Det är så mysigt att vara hemma med dom och nästa vecka är Johan hemma hela veckan! Det kommer bli så underbart att få vakna upp tillsammans och äta frukost och ta en promenad.
Ikväll ska jag på gymmet med mamma och pappa. Men det går ju fort. Så jag ska mysa med lilleman hela dagen i morgon. Mitt lilla hjärta.

Nu ska jag surra med gruppen innan det är dags för hemgång.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad skönt att du fått bra grupper båda gångerna :) allt blir mycket lättare då man trivs ihop. Härligt ni ska få det nästa vecka när ni får njuta tillsammans där hemma :) Kramar

2011-03-17 @ 14:47:11
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0