Härlit väder men lite blåsit=)

Hela veckan har jag varit ute å knatat med Camilla. Gud så skönt att få röra på sig och att det e så skönt ute. Jag äter nyttigt och det känns så himla bra allting! =) Idag klev jag upp efter 7 och sen tog vi en 1 tim prommis vid 9. Igår gick jag 1 tim på morgonen och 1 tim på kvällen. Himla hurtigt jag blivit!

 Skolan e jobbig som tusan men den gör jag bort så fort jag kan så det går bra ändå. Det känns som att allt rullar på fin fint:) Idag ska familjen på middag hos min mamma o pappa, och BÅDA mina bröder med deras familjer kommer att vara där! Det känns så himla roligt att samlas allihopa. Och brorsan från Sthlm får äntligen träffa Wille, det ser vi fram emot.

Här är dom vackra liljorna jag köpte i veckan=)

 


Älsklingarna låg och mös igår morse, så himla mysig morgon vi hade!

Nu ska jag fixa lite bloggdesign, e inte nöjd längre. Sen ska jag se lite Big Bang=)


Kommentarer
Postat av: My

Liljor e faktiskt väldigt fina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0