Woho!!

Jag har fått sova massa i natt! Wille har bara varit vaken och ätit, sen har han somnat om på en gång. Vilken lycka! Så idag har jag städat och donat på hemma, inte riktigt klar med allt, men det tar jag på söndag. Måste ju va med Wille och Jack lite oxå. Just nu ligger vi alla tre och myser i sängen. Wille ska snart äta och sen ska jag ta mej en dusch innan det bär av mot Luleå.

Igår var vi ute på en skön promenad, tog ca 1 tim och 30 min. Tror att jag ska ta och gå samma runda ikväll med älsklingen. Jag var grymt besviken på Jack igår. Han betedde sig inte alls bra, inga utfall eller så mot hundar men där emot så drog han gärnet efter en chipspåse(?!) och var allmännt jobbig. Jag fattar inge alls!? Han får massor av uppmärksamhet hemma och vi är ute och går och motionerar. Vad fan mer kräver han? Åh, ja jag ska då ta på han halti då jag går med han själv med vagnen. Men ikväll så blir det att träna då vi går. Jag ska ha slut på det här beteendet! Annars är Jack hur fin som helst med Wille och då Wille gråter är han ofta först på plats för att trösta honom och pussa lite =) Så det väger ju över dumheterna.

Nu ska jag kila! Hoppas alla får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0